Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a BetterLED.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

A Webáruház címe:

www.betterled.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Better&Better Bt.

Székhely címe: 2013 Pomáz, Csokonai u. 12.

Cégjegyzékszám: 13 06 017428

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pest Megyei Cégbíróság

 

Adószám: 24531416213

 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: Better&Better Bt. 1031 Budapest, Petúr u. 15/a

Telefon:(30) 601 3030

E-mail: info@betterled.hu

Nyitva tartása: munkanapokon 8-16 óráig

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,

 

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

 

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  2. Banki átutalás (előre utalás)

 

Elállási jog

A fogyasztót megillető elállási jog

 

A webáruház vásárlóit elállási jog illeti meg, ami 14 nap.

A határidő attól az időponttól számít, amikor a vásárló átveszi a terméket.

 

Az elállási jog gyakorlását a vásárlónak nem kell indokolnia. A Kormány rendelet szabályozza a vásárló és az eladó az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos kötelezettségeit.

 

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

  1. §

(1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

 

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

  1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
  2. aa) a terméknek,
  3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
  4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
  6. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

 

(3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

Elállási nyilatkozatminta

 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Better&Better Bt. 2013 Pomáz, Csokonai u. 12.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

…………..

Átvétel időpontja:………………….

 

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

Kelt:

 

Jótállás:

 

Termékeinre 12 hónap garanciát vállalunk. Nem terjed ki a garancia rendeltetéstől eltérő használat esetén bekövetkezett sérülés esetén.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta

tónál Better&Better Bt. 1031 Budapest, Petúr u. 15/a. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

– a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

 

  1. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak, Better&Better Bt. 2013 Pomáz, Csokonai u. 12. postacímre küldött levélben, vagy elektronikus levélben info@betterled.hu címre.

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,

– a termék megnevezését, vételárát,

– a vásárlás időpontját,

– a hiba bejelentésének időpontját,

– a hiba leírását,

– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.